Måndag

Veckan börjar alltid på en måndag

Det är aldrig särskilt kul med måndagar.. börjar med att jag springer nytt svenskt rekord till tunnelbanan.
Det var juh rätt så kul kanske.. men inte så kul att inse att man typ vill spy pga en icke-existerande kondition.. eller så sprang jag bara väldigt snabbt.. hehe..

Kommer till jobbet o där hänger en påse på mitt skåp! *me like* Sandra har bakat till mej! Men åh, va gulligt! ;) Kanske för att jag skrev och hotade henne förut.. *tsss*

Hemma igen nu iaf.. utan ont i ryggen för omväxklings skull! :-D

Tvätta idag.. borde kanske städa allt jag inte städade igår.. o det är i princip allt.. jihoo! *grrr*

Tack å hej!
Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: A

BRA SKRIVET! håller med fan.

Postat av: vfsssssdd

öl,möl,ölds

mmlkmlkms

mkmlkmlkmlkmlkmlkmlkmlkmlkmlk

kmlkmlkmlkmlkm

dmmdmd

slkmklmlkm

2008-11-12 @ 00:24:22
En härlig länk: http://ddddd
Postat av: muff

kul sida!

eller nåt

vette fan

jävla stillmallar hit o dit...

puss

2008-11-12 @ 00:32:01
En härlig länk: http://nja.com

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback