Julklappar och tacos!



Bara för jag inte skriver nåt vettigt alls så är det 2 st som lämnar kommentarer på inlägget...

Nåja, idag har jag köpt julklappar.. alla 2 st.. ska faktiskt köpa en till imorrn.. på nätet... ;) Lillasyster som ska få samma som förra året.. hahha! Nåja.. total inköpstid för julklappar till 7 pers - 1 timme.. haha.. jag är kung.. kan bero på att jag intte köpt några alls utan att brorsan fixat resten för första gången i världshistorien... *s* Tror hans sambo är lite av orsaken... ;)

Nåja, precis kommit hem från svärmor och hela gänget.. ätit med dödens mätt på tacos.. nu blir det hoppa i sängen o vänta på tomten imorrn..

puss o god jul!
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback