Hundjävel...

Ja, det kanske är så att han ser snäll, söt och lydig ut.. men jag kan berätta för er att skenet bedrar...  BIG TIME! När vi var ute på kvällsrundan så avslutade vi med att ställa in ena cykeln i garaget.. vi har ett perfekt garage! Det är aldrig nån där.. och det är typ helt tomt.. så jag brukar släppa lös honom där så fort jag checkat av läget att ingen verkligen är där inne.. Det gick juh bra, tills vi skulle gå därifrån.. precis när jag öppnar dörren till trapphuset så hör jag att nån är i garaget.. ihhhhhhhhhhhhhhh!!!! Försöker få tag i hundens sele, men va faaaaaaan.. missar och han far som en studsboll till personen.. som visar sig vara vakt.. haha.. och nu ska jag såklart försöka få tag i min studsboll till hund.. på nåt jävla sätt så har han iaf fått för sig att ine "anfalla" vakten iaf(... det tackar vi för! ) utan nöjer sig med att stå bakom vakten så jag inte får tag i honom.... hahahha.. pinsamt, eller vaddå? ;) Så fort jag försöker koppla honom så tar han ett glädjevarv i garaget..... ehhhh.... BYRACKA!!!!
Kommer till slut på att om jag går ut i trapphuset så kommer min fegis till hund efter mej.. och jaaa, det gjorde han! 

Förlåt vakten.. förlåt för min dumma hund.. även om han är ett charmtroll! ;) 
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback