Nu har vi hyrt videofilm!

Haha! Okej, nu för tiden heter det oftast DVD-film.. och dessutom laddar man hem det.. men va fan.. idag gick vi och HYRDE 3 filmer faktiskt. :-O Sweet! Vi ska ha MYSKVÄLL! Haha.. Jossan bli galen när jag säger så eftersom vi typ alltid har sånna kvällar.. men ändå.. det är juh mysigt.. på sitt sätt! ;)

Jag har precis gjort potatisgratäng som står inne i ugnen och ska snart fixa lite kött till... jag är en förbannat bra kock alltså! Seriöst.. jag borde bli kock egentligen... ;P Var och shoppade mat idag på Maxi.. det är spännande! Eller nja, men det är så stressad miljö där att jag trivs som fan.. det är lite som Stockholm liksom... :) 

Imorrn bli jag gammal.. ska inte öppna presenterna idag. Big NO NO! (Jossan försök inte....!!!) 


Förra årets tårta... :) 

Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Din fästmö ;)

Älskar dej min prinsessa :D



Puss!

2008-11-25 @ 22:27:14

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback