Shopping på Ica Maxi

Hade inte ställt in cykeln efter skolan i garaget så jag tog en tur till Ica för lite middagsshopping.. var borta typ en timme.. hahaha.. men det var kul att gå där och scanna in grejer.. ;) När man går med Jossan ska allt gå så jävla fort hela tiden.. och så glömmer man typ hälften hela tiden. Detta resulterar i att hon blir ännu argare än innan (om möjligt) eftersom vi alltid handlar när vi är hungriga.. nåja.. nu tog det sin lilla tid att köpa mat.. är lite förutseende och handlar för fler måltider. När man väl skaffat självscanning så tror man juh att det ska gå fortare, meeeeeeeeen... fick juh för fan så där avstämning och upp med allt på bandet.. tjoho!Vart fan nervös att jag glömt scanna in nåt.. råkade liksom lägga i massa varor i påsen först utan att scanna.. haha! kom juh alltid ihåg det... tydligen. *pjuh*

Dessutom glömde jag att gå och sola. Surt! Får se om jag gör det imorrn bitti istället.. om jag nu orkar... 
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback