Sol och hundkurs!


Fick påsklunch idag på dagis... såhär "fint" ser mitt påskpyssel ut...... hahahahaha... jaja.. det är ju tanken som räknas.. ;)

Tror solen tagit i ansiktet idag... *pust* men det är ju trevligt! ;) Är ju ute mest hela tiden i det fina vädret.. kommer sakna dom busiga barnen.. 10 stycken ska ju börja skolan till hösten så nästa gång vi återvänder så ser det nog lite annorlunda ut.. men det blir nog bra! Jag har precis bakat muffins till dom... klockan 23 på kvällen... haha.. men jag och loffe var ju på hundkursen.. o det gick faktiskt fint! Tro det eller ej!!! Loffe skötte sig nästan! Ja, man ska kanske inte överdriva.. men han kom på inkallningar och råkade inte i luven med nån annan.. *s*

Nu ska vi ut på en kvällsrunda.. innan jag slocknar på 4 sek... högst! ;)
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback