Efter snö kommer slask!



Vi hade snö här nere i södern som låg på backen i nästan två veckor.. det är tamejtusan inte dåligt! Jag är ju nästan i chock! Men bara nästan.. igår var jag och Loffe i rastgården.. det var lerigt! haha.. Nu ska vi ta en vända på torget innan vi ska sova.. klockan är snart halv två på natten så det kanske är på tiden.... ;) Har precis betalat alla räkningarna.. man har ju tur som tjänade ihop 3400:- på vikarie under typ en vecka.. annars hade jag nog varit bankrutt nu! ;)
Kåravgift, tv-avgift, linser, loffes hundkurs.. och vips så var man uppe i 2000:-.. *eeeeeek* O då är ju inga andra räkningar betalda som hyran, telefonen, försäkringar o det... fi faaaaaan... men men... på fredag ska vi till IKEA så det går visst ingen nöd på oss ändå! :P Eller ja, på lördag kanske... haha! Vi ska ju fixa ggymkort också i veckan..hoppas jag! såhär kan vi ju inte ha det.. snart är det ju beach 2009.. *s*

Ehhhh... sova var det ja! Loffe först.. innan han somnar stående.. ;) 

Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: jenny

vilken söt hund ni har... Vi har också en golden retriever...

De e så ju sååååå söta... första gången jag är inne på din sida.... Jättehärligt att läsa din blogg :)


Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback