Hoppsan! Förlåt...

Det var längesen jag skrev nåt tror jag.. jag är ganska dålig detta året på att skriva nåt.. men grrejjen är den att jag som nyårslöfte sagt att jag inte ska sitta så mycket på internet.. så det har jag inte heller gjort... Ehhh.. eller vad tusan, det där var ljug allltihopa.. vi har skaffat Xbox360 och spelar just nu som GALNINGAR!!!! Men ni kan vara lugna för imorrn så är det slut med det.. eller ja, för då har vi iaf klarat av det spelet vi spelar typ hela tiden.. GTA IV. Asså.... jag visste ju om att Jossan har ett väldigt temprament.. men ändå... det finns inget roligare än när hon skriker på alla fiender i spelet och sen skäller hon ut mej för att jag håller på att dö av skratt åt henne.. sen ibland brukar hon skälla på mig när jag spelar för att jag är så dålig.. eller ja, mindre bra kanske.. men det tar sig... tror jag! *s*

Oh well.. nu ska jag sova.. har skickat vår vetenskapliga rapport tillbaka till Johanna.. så imorrn är det bara lite finslip kvar att göra på den.. o sen är den KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!! :-D Det är tur jag har henne för annars hade jag antagligen suttit med den på fredag kväll kl 22 och varit lite halvstressad som med den pedagogiska uppgiften.. haha.. men va fan.. det går ju till slut vilket fall som helst... :P

Nästa vecka börja vi med våra inriktingar i skolan och det är faktiskt lite tråkigt.. jag trivs så himla bra i klassen och alla är schyssta och funkar bra.. det är ingen jag hatar även om man inte kan älska alla.... haha! Det är vissa jag kanske tål lite mindre men jag står ut med dom iaf.. sålänge man inte ska dras med dom i 4 år till HELA tiden.. *s* Ska bli kul o se om det blir några fler klasskamrater också eller om vi stannar på den magiska siffran 6... hahahha

Va fan.. jag måste sova nu.... det här börjar gå över styr och jag börjar tro att jag faktiskt är himla rolig.... ska dessutom försöka ta mig upp ur sängen i rimlig tid så vi blir klara med arbetet också.. men sover jag i 6 timmar är klockan inte ens 10.. så det är ju luuuuuugnt! jag kan då aldrig stressa... *s*

Tack o gonatt! :)

Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Maria

Hehe älskar bilden! ;) Lagom crazy voffe.


Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback