Sommartider - hej hej!


Loffe njuter i solen.... :)

Idag på after work-promenaden med Loffe känndes det riktigt vår-igt. Hur mysigt som helst! Måste vara för  att det numera är sommartid... haha!

Vår handledare på dagis är sjuk så jag och Linda har det bra! haha! Vi sköter oss faktiskt! Jag är ju fortfarande en stjärna och Linda vill vara som jag! haha! Att jag verkar vara så cool och avslappnad på mina samlingar beror inte på att jag är det... utan att jag måste fundera ut något bra samtidigt.. haha! 4 dagar kvar sen är det sovmorgon, korta dagar och hundpromenader i solen som gäller.... ;) Man har det ju för bra ibland asså! Ehm, fast vi har en hel del arbeten som ska vara klara tills den typ 15:de april.. men men.. det löser sig i halvlek som jag brukar säga!

Jossan har pratat i telefon i 2 timmar nu så jag får väl ta Loffe under armen o gå ut o kissa... sen ska jag sova så jag orkar med påskfesten imorrn.. ska ha min egen lilla "station" på påskrundan... oj oj oj.. vet inte riktigt hur det går till men det löser sig säkert... eeeeeeeeeehhh... hahahahahaha!
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback