Vad är nytt?



Jaha  ja.. det var väl nån vecka sen jag skrev nåt.. men jag har varit sååååå upptagen... ehm.. haha.. inte så jätte kanske.. men det låter ju bra! ;) Nåväl... låt oss höra....

Jag och Jossan har varit riktigt kulturella.. ja, så mycket har vi nog aldrig varit... typ iaf! Vi var och såg Rent, musikalen ni vet, på teatern här i stan. Det var ju riktigt trevligt! :-) Så trevligt att vi nu också bokat biljetter till Big Comedy i april... visserligen i Karlskrona, men ändå... det kommer bli ett äventyr.. och Loffe får bo hos Nemo en natt.. Alla nöjda och glada med andra ord... haha!

Efter sju svåra år eller nåt.. så har jag iaf skaffat mig ett gymkort.. själv! Jossan kom på att hon ska börja med att bara springa utomhus istället.. men men.. jag vet att jag aldrig kommer göra det frivilligt så gymmet passar nog bättre för mej faktiskt... det är enda gången jag vill springa frivilligt.. eller ja, jag har faktiskt sprungit sthlm runt en eller två gånger... haha!

Krockat med cykeln har jag ju också gjort.. ehm.. det var INTE mitt fel.. o det var tur man kom i väldigt långsam fart... men cykeln blev väldigt sne och Jossans pappa har fått åka till cykelhandlaren TWICE.....!!! *s* Uj uj.. lite blåa knän var det enda felet på mig iaf.. :) även om jag mest oroade mig för att jag blev så j-la sen till jobbet... haha!

Ah! Vi har ju fått en massa tv-kanaler också!!!! Lyckan är med andra ord fullständig! Happy happy happy.....!!! Synd att vintern är över o man snart kommer ligga i parken o sola... med alla dessa tv-kanaler.. suck! Men Loffe är lycklig iaf att ha Animal Planet.. hahha! Me too! ;)

Imorrn ska vi ut till Degis igen... Dagis i Degis som vi säger i branschen.. fast egentligen måste man nog säga förskola... haha! Men dagis är alltid dagis... :P
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback