Födelsedag is the shit!

Fast det är ju tur at man inte fyller år oftare än vad man gör.. för man blir juh helt slut.. men glad! :-D 
Började dagen med att gå och hämta mina presenter jag hade gömt i klädkammaren.. haha.. inte lätt men en
nyfiken sambo! ;) (Nä, inte  så att hon tänkte tjuvkolla dom innan eller så... haha!) Fick en vas, ett par örhängen och en ungsform.. så nu kan jag göra lasange utan att grisa FÖR mycket.. ;) Sen så fick jag pengar att köpa en  jacka.. Tjoho! 
Så det gjorde jag och Jossan när vi hade kommit hem på eftermiddagen.. Så nu är jag tamejtusan snyggast i stan.. eller har iaf snyggast jacka.. *tss* Hade lite beslutsångest på Stadium så vi gick till Intersport och hittade ett mellanting.. haha! Perfekt - precis som jag! ;) Träffade Jessie på stan och åt lunch.. *mumma* fick örhängen och pepparkaksdeg.. haha! Undrar förresten om hon inte tycker jag är snäll..?! :-P Fick juh förresten en lite tidig present i veckan, en björn borg-väska.. :) Och så ska vi juh ta oss till Köpenhamn nån helg, hjärtat och jag! *mys* 
Snart ska vi iväg till Jossans mormor och morfar för att äta tårta.. *s* Börjar dock bli lite hungrig.. hmmm.. inte bra! Nåja.. det löser sig i halvlek.. :) 
Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Maria

Grattis din gamla gnu :)


Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback