Idol och alkohol.

Ja, vi bullade upp för ännu en myskväll här hemma.. alltså, det är inget fel med lite hemmakvällar.. och när det är hemmakväll så kallar jag det för myskväll.. det låter juh liksom lite gulligare då.. bara det att när jag försöker vara "lite gullig" så ¨brukar det inte gå så bra.. haha.. nåja.. 
" - Åh, va mysigt med myyyyyyskväll", säger jag glatt!
" - Men för fan, varje kväll är juh det i sånna fall!" brukar jag få till svar. 
Och ja, det är juh sant.. haha!! men va faaan.. man måste juh få piffa till vardagen liksom! ;) 
Nåja, tillbaka till kvällen.. Lina och hennnes pojkvän Christer kom över en sväng och tog 2 öl och en grogg,, blev en massa tjitttjatt och allmänt trevlig ändå! :) Ja, även fast vi inte hade myskväll asså! haha.. inte nåt fel på deras sällskap menar jag! 
Anna åkte ut ut Idol. Jag är fortfarande kär i Kevin. Han är juh så söööööt.. och gay utan att veta om det.. eller ja, bara skitsöt! Alice sjöng andralåten för jäääävligt, men vad tusan.. man kan väl inte förvänta sig att den SKA gå att sjunga heller.. :-/ 
Undrar när barnbidraget kommer?! Om Johan hinner åka ut innan dess.. haha!

Nä, nu ska jag tamejtusan sova!
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback