Sova, vad är det?!

Varför går jag aldrig och lägger mej? Eller asså, jag går juh och lägger mej men aldrig när jag borde.. Fast det klart... ärligt talat, livet som student är så jävla slappt. Jag som är van att jobba samtidigt, eller van att vara vaken i ottan.. sisådär vakna runt 05-tiden... Nu är jag piggelin på kvällarna... 

Och när jag inte ens ska upp 02.15 för att dela ut tidningar, nä då får jag juh t o m sova hur många timmar som helst varje natt.. vilket känns som om jag sover alldeles för mycket, även om det kanske i själva verket är normalt antal sovtimmar. 

Nåja, man ska banne mej inte klaga! :) 

Nu ska jag borsta tänder och krypa ner under täcket brevid min underbara
söta sambo. 


Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback