Tomhet.

När man kommer hem från Stockholm, eller var man nu känner som sitt "hemma" så känns allt lite trist, grått och tomt. 
Hade det jättebra där uppe i storstan men hann inte alls med allt man ville göra. Jaja, åker dit på jullovet iaf så då kanske man hinner med lite tiil. 

Det positiva med att vara tillbaka här nere är att det är "varmt", fi faaaan vad man har frusit.. :-/ Men jag fick ha Loffe i sängen utan att nån klagade.. *mys*

Nu ska jag ut med vovven och kolla vart jag gjorde av kameran.. hmmm?!
Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Johanna

Går du ut med Loffe vid tolv på natten? Jäkla hund - då ska han sova ;) haha, men du slipper gå upp tidigt på morgonen iaf. Ses i skolan! Kram!

2008-11-19 @ 09:59:04
Postat av: Sarah

Nä, går inte ut med honom tolv på natten.. snarare typ 01... :) Han kan ändå inte klockan så det spelar ingen roll...

2008-11-19 @ 14:46:19
Postat av: Maria

Heej! Jag vet hur det känns, när man varit "hemma" i sthlm. Ha det bra! :)


Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback