Skvaller!!!

I fredags så hade båda grupperna i klassen lektion tillsammans.. vi är helt olika våra grupper.. konstigt! Vi är indelade efter var vi bor.. så ska man dra slutsatser?! ;)

Grupp A - Min grupp.. även kallad "Bästa Gruppen!" (av mig...). Vi har killarna - 4 stycken. Sen har vi blondin-ligan - där alla inte är blondiner men lättare o säga så.. och sen har vi resten.. där jag ingår.. haha! Vi har liksom lite problem med killarna i klassen.. *vissla* Inte för att de är killar utan för att de inte pluggar nåt.. Så nu är alla sura på dem.. men de har sagt att de ska bättra sig, vi får väl se... ;) Nåväl, det bästa med klassen är att vi inte ska diskutera allting 2000873635 ggr till skillnad från:

Grupp B - Diskutionernas mästarinnor. Våra grupper är som svart och vitt, som natt och dag, som jag och en pratkvarn... hahaha! De kan verkligen diskutera sönder allting.. vi i grupp A dör varje gång vi har lektion med grupp B eftersom vi är vana att inte allt ska diskuteras hela tiden.. Alltså, om det inte är meningen att man SKA diskutera... *duh*

Nåväl, efter skolan i fredags stannade jag kvar o tjitt-tjattade med några... så mycket intriger som det varit denna vår var det ju aldrig i höstas... nä, för i höstas blev folk ihop istället... festade och trivdes. Det där med att bli ihop med varanadra är ju lite svårare med så få killar i klassen.. som alla dessutom är irriterade på.. haha.. men ändå.. jag vill inte själv dra hela lasset.. ehm.. det är ju fett kört med andra ord! ;) I veckan kom vi ändå på att vi skulle arrangera nån slags "klassfest" så vi kunde umgås lite.. sounds good! Grupp B verkar dock ha vääärsta intrigerna.. haha! Så långt har det inte gått i min grupp, men det är ju inte slut på terminen ännu! ;)

Nästa termin kommer vi antagligen slås ihop med varandra och ha allt tillsammans.. lite tråkigt, men ändå.. det kan ju bli riktigt spännande med alla intriger, diskussioner och folk. :P Me like! hahahaha.. sålänge inte jag blir inblandad, så... öhh.. det brukar jag aldrig bli heller så jag är nog safe! ;)

Nog om det.. skol-skvaller = interessant!

Jag borde sova. skola imorrn ju!
Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Caroline

Haha, är de vi som är blondin-ligan? ;P hahahahhahaa! XD

2009-09-07 @ 19:38:17
Postat av: Sarah

Haha! Japp! :P

2009-09-07 @ 19:40:49

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback