Grått nytt hår!

Eller gott nytt år kanske man säger!?

6 timmar och 45 min kvar av detta år.. det är väl nu man ska summera det... hmmm.. ska vi köra en kortvariant?

- Sa upp lägenheten i skär(T)is.
- Begärde tjänstledigt från posten.
- Flyttade till K-town.
- Pendlade till sthlm och jobbet.
- Husvagnscamping på familjecampingen...
- Morgontidningsjävlar.
-TeleSnor.
-Loffe blev en hund.
-Plugget igen!

Japp. det får väl räcka.. *s* Det har varit ett bra år tycker jag förutom att man var sjukligt trött fram tills november.. och nu har man så goa sovmorgnar så att man kan dö.. eller ja.. typ dö iaf!

Ska hoppa in i duschen och piffa till mig lite.. sen blir det hem till svärmor.. eller ja, de flyr huset och vi blir kvar med 2 hundar och i goda vänners lag.. lagom mycket.. jag kan vara skitsjuk imorrn.. eller så går det över.. vi får se... jag har inte tid att vara sjuk.. jag måste PLUGGA!!! *gaaaaah* och just nu har jag så jäääävla ont i kroppen att jag bara vill ligga ner och tycka synd om mig själv.. fast efter lite tacos och tequila är man nog på topp....

Bild på tomten! hahahahahaha!

Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback