När jag kommer hem...

Jag tänder lampan i köket.. slänger av mej jackan och ska gå in i vardagsrummet och sätta på tv:n... nä, först kanske jag tittar om vi har nåt ätbart i kylen förresten och om det är någon som har ringt.. eventuellt så kollar jag temperaturen utomhus  också av ren vana.. nåja, väl i vardagsrummet så tänder jag lampan.. ska precis trycka på tv:n med fjärrkontrolleen när jag ser en kartong eller nåt i  soffan.. det är stort och inslaget.. inslaget i extrafint papper.. du säger att det är extra fint papper till en extra fin tjej... jag river av pappret och undrar vad du har hittat på...

...åh sen vaknar jag!?

Damn.. men det är ju tanken som räknas... Men honey, om du ändå funderar lite xtra på det så kan du ju alltid kolla på fyndborsen.se för där är det under 4000:- nu.. *tss*

Tänk på  att du fick en fin julklapp av din tjej...............

Nå? Snälla? Lovar att skynda mej lite extra hem då!

Och gärna detta spel till.. om vi inte ska ha RockBand dåra... du får välja själv.. eller ja... ;)

ps. Älskar dej! ;)

Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback