Det går ju åt rätt håll!



Hej hallå alla läsare!
Jag tror jag har 4 läsare som är inne på min blogg varje dag - extra välkomna till er! Hmm.. vilka ni nu är!? Själv läser jag regelbundet sisådär 10 bloggar kanske.. i brist på annat. Ja, jag borde kanske plugga.. eller som Jossan brukar säga, städa. Nej, jag ser inte hur det ser ut här hemma.... ;)

Oh well... sommarvärme i helgen.. nästan iaf! Idag var det riktigt skönt, men igår blåste det kallt som satan.. men imorse kl 10 var ddet typ 16 grader... i skuggan... jajemänsan! Får kanske köldskador nu när vi ska till norra sverige på onsdag.. ja, sthlm asså... :) Åh, längtar! :-D

Ut med hunden nu.. sen sova.. plugga.. eller nåt! :P
Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Maria

Jag hänger ju här! ;D Voffen är så söt!

Postat av: issi

fin blogg!

gillar namnet ;)

2009-08-22 @ 14:59:01
En härlig länk: http://kattkyssen.blogg.se/

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback