Glömde!

Har börjat slita ut gymkortet numera! Japp, det är SANT! Denna vecka var jag där hela TVÅ gånger... Jag tänkte gå dit imorrn också... och på tisdag... gud var jag är DUKTIG! Sen ska vi till Sthlm ju.. så då funkar inte gymkortet nånstans..

Tycker du också att jag är duktig och förtjänar en "morot".
Jag behöver en vattenflaska, är för snål för att köpa en... hahahhahaha!
Köpte åtminstonde hänglås igår så jag slapp oroa mig att nån ska ta mina
svettiga skor och tomma bankkort... ;)

Här ser ni en som kommer se rikttigt fit ut i sommar.. ehhhh... förhoppningsvis.. fan, ser ju ut som en
fet padda.. detta går INTE! Nu är det slur på de lata dagarna och för mycket onyttig mat.. eller ja, det sista har vi
faktiskt dragit ner på rätt rejält.. men jag måste börja träna också för att det ska ge nån verkan! ;-)

Heja mig!

Nu måste jag se om mina gråsuggor fortfarande lever.... hahaha! Har förträngt dom... oups!
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback