Fula nyfödda barn..



Det är tur att nyfödda barn har föräldrar och familj som tycker att dom är det finaste som finns... för det är dom inte.. ehhh.. elleer ja, det är ju en  smaksak.. men nu har jag kollat på typ 80 nyfödda barn och jag kunde nog bara hitta 10 som man kan kalla söta.. haha! Det är kanske hemskt sagt, men dom är faktiskt inte söta när dom är nyfödda.. men de blir äldra och oftast sötare med tiden.. haha!

Konstaterat av 80 nyfödda:
3 st har fått namnet Ebba
2 st har fått namnet Ebbe.
1 st har fått namnet Elvis.
3 st har fått namnet Hugo.
2 st har fått namet Tindra.
1 st har fått namnet Engla.
Pampers sponsrar med mössa.
Ljuset är inte bra arrangerat.
Nyfödda skulle lätt få stand in-roller för ryska boxare.

Har ingen bild på mig själv som nyfödd på datorn.. och jag vill ju inte hänga ut en ful bebis heller.. haha.. så ni får nöja er med ett gammalt kort från min mobil på Elsa.... haha! Det är ju en bebis iaf.. typ!
Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Vera

fin blogg:) titta in på min och kommentera! :D:D:D::D:D:D:D


Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback