Borta bra, men hemma bäst?!



Ja, det är alltid lite jobbigt att komma hem till "verkligheten" igenn efter lite semester i storstan... och lill-stan. Först i Sthlm några dagar hos mamsen.. bara äta massa gott, umgås med mamma och alla andra som finns där uppe.. och så lata sig.... koppla av skolarbetet lite.. skönt! Träffade minsta lillebror... han hade fan växt om mig!!! Gah... kortast i familjen -  det är ju för jävligt! ;) Träffade lillasysters pojkvän också! Han var söt, pappa också... han "skällde ut" honom på svenska.. stackarn kommer ju från kroatien men bor i holland.. o har min pappa som nästan-svärfar... hahahaha... Det var rätt roligt faktiskt! ;) Det är så mycket man missar när man inte träffar dom på flera månader... :-(

När vi åkte hemåt så tog vi ett stopp i enköping för att hälsa på Kim o Marie.. trevligt värre! Grillning, dricka och Buzz... självklart vann jag hela tiden nästan... :-P Åh, vad bra jag är!!!

Nu är vi hemma igen i alla fall.. Loffe ligger på golvet och sover som en stock.. så skönt att man kan ha med honom överallt.. men man märker hur skönt han tycker det är att komma hem igen.. ligger o suttar... *tsss* Vår lilla bebis.. i bilen hade vi rap-tävling... hahahah.. han är så jävla bra på att rapa!!! *stolt matte*

Ska nog se till o komma i säng snart... ska ju till skolan imorrn.. har så mycket o plugga i veckan så jag borde få semester... ehh.. nehej då?!

Tack alla för denna  helgen! :-D
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback