Dramatik i biblioteket!

Sitter i biblioteket och pluggar eftersom jag kan koncentrera mig bäst där.. och imorrn har vi tenta... GAAAH! Jag drömde om det inatt.. vi fick tillbaka tentorna.. och jag hade bara svarat på en enda sak... Fick 1 poäng! Haha! Vilken miss liksom.. så nu är man juh lite orolig för imorrn...  Nåja, nog om det.. Jag kom hit strax efter kvart över 8... (Helt otroligt, jag vet!!!) Snott ett grupprum och sitter i godan ro... helt plötsligt drar brandlarmet igång... DRAMATIK! Haha! Jag satt kvar med risk för att brinna inne... :P Men ja, som ni märker lever jag ännu! Hehe..

Fan, nu slängde dom ut mig från grupprummet också.. Bitches! Haha!

Plugga nu kanske... ?!
Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Johannaaaa

haha.. du har det inte lätt du Sarah :) Själv sitter jag fortfarande i min turkosa pyjamas, i min säng & pluggar. Orkade inte ta mig upp idag... risken att det bara blev flumm iskolan var för stooor. Nu håller vi tummarna för att du slipper fler brandlarm & bitches ;-) Soolong!

2008-12-04 @ 14:12:47

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback