God jul, pappa... tack för att du hör av dej...INTE!!!

Ibland förstår jag inte min pappa. Förra året hörde han inte av sig på min födelsedag.. året innan dess glömde han bort min brorsas födelsedag.. och i år så hörde han inte av sig på julafton. Jag vet inte riktigt vad jag tycker faktiskt.. Han är ju allmänt förvirrad, men han kan knappast glömt bort att det är julafton iaf.. har faktiskt 3 småsyskon som tycker om julen.. även om "de vuxna" bestämt att inte köpa julklappar till varandra så får ju småsyskonen det... och fi faaaan vad jag HATAR folk som inte köper till varandra.. det är inte så att de har ont om pengar utan det är väl för att de inte har lust.. eller orkar... whatever...!! Va fan, nåt litet i julklapp har väl ingen dött av.. eller? *suck*

Jaja, för  övrigt har jag faktiskt haft en väldigt lugn och mysig jul hemma hos Jossans familj. För mycket mat, lagom med snaps och en hel del julklappar.. :) även om den "rätta" julstämningen aldrig infinner som när man är liten så är det ändå helt uthärdligt liksom! ;-) Det är bara snön som saknas... Nä, ska nog ta upp det där med en utlandsresa tills nästa jul.. *s*

Nu ska vi sova lite.. imorrn tar jag och hunden tåget upp till storstan för några dagars semester hos mamma.. :) Dator, mobilt bredband och skolböckerna är med.. *s*
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback