Gött att vara "hemma"!

Jag och hunden tog som sagt tåget klockan 14 idag hemifrån.. eftersom vi åkte tåg så blev det självklart förseningar på 40 minutet.. fast det är juh förjävligt att man ska hinna ända till Gnesta innan det blir förseningar.. att komma till Gnesta är ju som att vara typ i stockholm.. nästan iaf.. nåja.. hem till mamma kom vi iaf.. blev ju hämtade på centralen å allt! :)

Brorsans sambos brorsa fick också lite mat han med eftersom han stannade hemma över julen istället för att stressa ner till föräldrarna.. hmmm.. haha.. sånt vi lärt  oss sen förra julen, eller? ;) Iaf vissa.. *s* (inte jag asså...)

Nåja, blev en massa julmat igen.. sweet! Tror jag gått upp ett kilo eller två sen jag kom hit ikväll..
*mätt*

Nu ska loffen och jag sova liite.. eftersom vi är på semester så får båda sova i sängen.. *tss* mysigt tycker jag! Även om jag gärna hade haft den där snygga istället.. hon som är kvar hemma.. oh well.. det är BRA att sakna.. det har vi lärt oss! :-D
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback