Jäkla hund!

Jahapp, så sitter man här i köket på golvet när man borde vara i skolan om 4 min... *suck* Hundjävel! Efter den extra långa morgonpromenaden så fick han världens ryck på balkongen... okej, jag slapp juh bada honom men å andra sidan så skadade han ena klon på baktassen.. så nu ligger han brevid mej med en näsduk som förband.. tratt på! Haha.. Jossan kommer hem om ett tag och tar hand om det... Nåja.. ville inte direkt  att han skulle förblöda när jag var i skolan.. det såg ut som ett riktigt blodbad i trapphuset... *eeeek* Men det har nog slutat blöda nu iaf.. :) 

Hmm.. om man skulle plugga lite iställlet då tills man kan gå iväg till skolan..?! Fi fan.. jag borde ha panik men jag är inte alls stressad.. kan bero på att jag nog inte själv inser att det är 3 dagar kvar... *gulp*


Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback