Behöver du hjälp att tvätta pengar?

Jag tvättar det mesta.. idag tvättade jag mitt penga-kort. Undrar om det funkar?!

Nåja, jag har ändå inte så mycket pengar på det.. så det kvittar väl! ;) VFU-månader blir liksom rätt så dyra... visserligen blir det billig lunch på dagarna.. 20:- är ju inte fy skam! men å andra sidan är det inte varje dag man äter lunch hemma.. o betalar för den.. nåja..400:- hamnade lunchandet på.. o sen en tank med bensin på det.. 400:- till.. o sen parkeringsavgift för att man inte orkar gå till parkeringen varje morgon.. tid är pengar! ;) nåja, så man har betalt typ 1000 spänn för att få vara på praktik.. otrevligt! ;) men jaaa..

Nu tänkte jag sova.. imorrn tänkte jag träna..  o plugga.. och.. tjaaa.. äta?!
 
Idag kollade vi på hockeyn.. men i slutet av matchen blir jag alltid så nervös att jag inte pallar att kolla.. trots att jag inte direkt hejar på nåt av lagen. Jossan hejar på Färjestad i ren protest mot sina kusiner så jag hejar mer på FBK  jag också... oh well.. jossan satt inte ens så hon såg tv:n under sudden.. jag blev dessutom tvungen att skicka meddelande på msn för att hon skulle fatta att FBK vann... hon hade hörlurarna på sig liksom så det funkade inte att säga nåt... nåväl, så kommer hon o sätter sig i soffan brevid mig och utbrister på breeeeeeeeeeeed skånska:
- Fan va göööeeett! (inte uttala som på göteborgska!!!)
..o det är sånna stunder jag fattar hur mycket jag älskar henne! Trots att hon inte är med i matchen så är hon ju det ändå! *tss* <3

Vi såg förresten på tv hela eftermiddagen.. Rock of Love, eller nåt sånt hette den.. dejting-såpa-serie.. i slutet kunde vi iinte slita oss.. Loffe fick nästan kissa inne.. men det var spännande.. imorrn är de 2 sista avsnitten.. mitt i flat-hockeyn dessutom.... hmmm.. får se vad vi kollar på... :P
På tal om hockey så ssåg jag en kortfilm med min gamla ishall.. *sakna*

sova var deet ja... .....
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback