Klassens fågelmästare och nytt husdjur.

Idag hade vi redovisninng på våra naturrum i skolan... en grupp hade en fågellek -och självklart vann jag den och korades till klassens fågelmästare! Hahaha!

Det är lite galet i skolan just nu... i min väska har jag mitt nya husdjur.. ehhh... eller snarare 10 stycken... i en burk! Haha! Vi ska leka gråsuggs-skötare tills nästa gång vi ses... hjäääälp! hahahaha... vidriga djur! Men jaja... det blir nog bra.. ska ta hand om dom väl.. de får nog bo ute i förrådet... ;)

Sen ska vi även odla olika saker.. ehm... hhaha! Jag ska försöka odla ärtor, tomater, kattgräs.. o vad det nu var?! haha.. spännande värre... ;)

Snart dags att jobba! :)
Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Maria

Oh! Verkligen spännande saker du får lära dig ;D

Postat av: ScarySarah

Ja, det är verkligen bra att få högskolepoäng på Gråsugge-robinsson! ;)

2009-04-27 @ 00:08:03
En härlig länk: http://bolibompa.blogg.se/

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback