Sökt utbildning!

Idag sökte jag en kurs till i höst... haha.. visserligen var det sen anmälan, men vi får väl se... Umeå - here I come! ;) Tur det är distans, såå jag slipper flytta.. haha.. nu är ni nog nyfikna vad jag sökt... ehhhh... tror det var nåt med matemarik för yngre barn.. åh, känns bra att jag har sån koll på allt! ;) Men i höst har jag massa kurser jag ska söka till vårterminen i umeå... LÄTT! Friluftsliv och skidåkning för lärare, eller nåt sånt hette en kurs.. hallå.... Gimmie! ;)

Jag och Linda som går i andra gruppen i klassen har en inofficiell tävling varje gång vi skriver olika arbeten.. den som har mest ord i arbetet vinner.. haha! Vi hetsar varandra, men det är ju  ganska bra för då får man ju nåt gjort.. men jag vet inte om arbetet blir bättre för att man har många ord.. men det lär väl visa sig!? ;)

Nu ska jag ut med vovven.. :) Sen borde jag kanske sova.. eller iaf packa väskan.. tänkte ju träna imorrn.. :)
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback