Telefonförsäljare...

Kära dagbok!
Idag var jag kanske lite otrevlig mot telefonförsäljaren som ringde.. men det var ju hon också.. eller iaf lite konstig.

Jag: - Ah, det är Sarah
Telefonförsäljaren: - *tyst*
J: - Hallååååååååå....?!
TF: - Ja, hej... jag heter S och.... [dåligt ljud så jag hör inget]
J: - öh. Hej.
TF: - Jo, det är så att vi ringer runt och har detta "fantastiska" erbjudande särskilt till er som bor i Skärholmen.
J: - Jaha..?
TF: - Så nu undrar jag om vi har  rätt adress, Ekholmsvägen?
J: - Nä, den stämmer inte.
TF: -  NÄHÄ?!
J: Nä..........?
TF: - Men vill du inte att vi skickar rakhyvlar till dej då?
J: - nä, det är bra tack!
TF: - Jaha. Okej. Tack. Ha en bra dag...

Haha! Vad är problemet liksom? Vi har ju flyttat liksom.. är snart ett år sedan.. är det förbjudet eller? :P
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback