Skola, jobb, skola, jobb o sen lite skola till imorrn!

Ja, som ni förstår ligger jag alltså inte på latsidan när det gäller allt annat än denna blogg.. God fortsättning,  som vi säger i branschen! Nytt år, nya tag! Så mycket som jag pluggat hittils i år är nog ungefär lika mycket jag pluggat de senaste året.. eller nääää.. nu ljög jag banne mig! Men ändå, idag har jag faktiskt suttit hela dan med min skrivuppgift! *stolt* Började faktiskt igår... Först insåg jag att det var en bok jag inte hade.. som tur var fanns den på biblioteket som skulle stänga om en halvtimme. så jag tog cykeln med fara för mitt eget liv på dessa hala vägar så åkte jag till bibblan. Hittade boken bland alla onda pluggisar.. eller va tusan.. de såg faktiskt inte så mordiska ut... *pjuh* Värre dagen innan..då hade man nog kunnat få en dolk i ryggen eller nåt.. Oh well.. bara för att jag hittade den så snart så blev jag tvungen att kolla om det fanns nån film att hyra på bibblan.. javisst.. Svenska Hjärtan Säsong 1. Ida höll på att DÖ när jag berättade vad jag hade hyrt, men va fan... är vi pensionärer här hemma så är vi! *tss* Så igår hade vi maraton... 6 avsnitt  och alla 1 timme långt.. haha! I förmiddags så kollade vi på de 2 sista avsnitten också.. *s* Nåja, när vi sett klart på de två sista avsnitten så började jag plugga igen.. det var kanske en lite miss att hyra 8 timmar film när man borde plugga...?!

Nåväl, imorrn ska jag iaf först till skolan för att få reda på tentaresultat.. *gulp* ju längre tiden går dessto mer tror man på ett IG: Precis när jag kom ut från tentan så kändes det som "Yes, där satt den!!!", men nu... hjäääälp! Nåväl, direkt från tentaresultatet ska jag jobba på fritids.. spela fotboll  med kidsen, ni vet! ;) Sen på min lunch måste jag tillbaka till skolan för handledning på mitt och Johannas arbete... *gaaah* och efter det tillbaka för att jobba på fritids igen.. undrar om jag kan smuggla med mig lite böcker? ;) Efter jag slutat jobba vis 18-tiden ska jag nämligen avsluta min skrivuppgift som ska vara inne senast 23.59... stressad? Vem?! JAG?! Nähä då... *tss*
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback