Tentan gick fint och jag är trött som en gnu!

Shit, dagen tog verkligen på krafterna idag... åkt fram och tillbaka mellan skola, fritids och hem.. *s* Men nu är jag ÄNTLIGEN hemma och ska göra det sista på min skrivuppgift innan jag somnar i soffan.. *s* Har tackat ja till jobb imorrn också.. börjar iofs inte förrän 11 så man får sova lite iaf..

idag fick jag dock stänga och larma skolan.. ja, man stiger snabbt i graderna tydligen.. ehm.. okej, kanske inte såååå ärofulllt att få låsa o larma.. men vi kan väl låtsas?! ;)

Fick iaf godkänt på tentan vi hade.. *wiiiiie* Happy happy happy! Känns gött.. fast jag lovar att plugga mer nästa gång.. ;)

Nu ska jag plugga...fast inte till nästa tenta!
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback