3 timmar och 2 skavsår... en promenad!



Idag var Loffe och jag på en liten utflykt till skolan... jag skulle ta en liten notis om vårat
naturrum så då tog jag med mig Loffen på en liten promenad samtidigt.. har nämligen ingen
cykel så det är buss eller promenad som gäller.. oh well..

För det första... på nåt sätt så kom han ut ur kopplet.. haha! Helt plötsligt stod han brevid mig.. utan
koppel.. eftersom jag precis sett en kanin fara med världens fart så hade jag lätt kunnat få ett
nervöst sammanbrott just då.. men jag låtsades som om det regnade... som det visserligen också gjorde.. och kopplade fast honom igen.. haha...

Sen tog vi en liten omväg hem.. ehm... men loffe var duktig.. gick i stegar ovanför taggtråd.. och i brist på bättre
vägar gick han även under taggtråd.. haha.. jag med! Fastnade bara lite... tur ingen såg! hahaha!

Nåja.. eftersom mina vanliga skor precis tvättats så var de blöta och även hemma på elementet.. så jag hade
ett par skor jag inte haft sen i höstat... SKAVSÅR!!! Aj aj aj.. sista 45 min var ju plågsamma kan jag ju meddela! ;) Var ju inte meingen att jag skulle gå så länge heller.. ehm.. jag som hade tänkt gå till gymmet o allt.. det får vänta tills imorrn eftersom vi ändå ska ha gympakläder med oss.. och dessutom åker jag bussen som stannar vid gymmet... HIGH FIVE! ;)

Oh well.. nu ska jag massera jossans hjärna tydligen.. haha.. ett jävla tjat! :P
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback