Helg och pruttar!

Äntligen helg!
Jag vet inte riktigt vad klockan är märker jag.. men jag gissar att datorn har ställt om till sommartid nu.. o det känns ju trevligt.. dock var det inte meningen att vara vaken såhär länge... jaja...
I fredags så hade jag en hinderbana med alla 5-åringar på gympan... snacka om att jag gjorde succe! ;) Hell yeah! Eller ja, det var kanske hinderbanan som gjorde succé iofs..... hehe! Men sen vid lunchen fick jag alla att säga att jag var deras favorritfröken.... jag kommer sakna dom sen... barnen asså! Fi faaan! Men det är skönt för alla andra att jag inte lurar i dom mer dumheter..... På onsdag är det ju första april och då tänkte jag att vi ska färga mjölken BLÅ! Hahahaha...!!!! Vet inte riktigt om det ingår i 1:a april-skämt, men va fan! :P Idag ska jag dock bara vila mig i form och ladda inför den sista veckan.. sen börjar det slappa livet igen... hahaha!



- Karsten, har du kontakt?
- Nei, för i hilvede... Loffe har lagt en riktig brakare!

Loffe är på sitt pruttiga humör idag... han satte av en riktig prutt nyss i köket när han satt ner... så det lät lite extra med rumpan mot golvet.... hahahahaha! Innan la han en riktig fis dessutom så han vände sig o tittade på rumpan... oj oj oj... inte lätt o vara hund!

Ibland saknar man stockholm lite... idag till exempel så var det en bil som körde mot enkelriktat... det kan inte ha undgått nån som är från denna stad att gatan är enkelriktad.. men tydligen... eller så var de fulla... men då kom jag på att jag aldrig hade brytt mig om det hade utspelat sig i sthlm... va fan... där gör man allt för att spara lite tid! ;) Sen var det dessutom en snubbe som stod mitt i gatan utan att flytta på sig... *AAAARGH* Vad är det med folket ikväll??? Vi körde inte på honom, men jag önskar vi hade en riktig lastbils-tuta... då hade han nog dött.. av en hjärtattack asså!

Sova var det ja.... jag sitter med munnen full av tandkräm...sweet!
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback