Idag tog jag tag i mitt liv... eller ja... TYP!

Oj oj oj... Vilken helg... ;) Så här mycket har jag inte shoppat sen Sundsvall brann! Ehh.. på ett ungefär alltså! Haha.. I fredags hade vi lite fredags-shopping på Stadium.. Brukar aldrig hitta nåt när jag letar.. så denna gång letade jag inte.. å hittade två tröjor jag gillade.. o de var inte ens särskilt dyra! Sweet! Så det blev en tröja där..

Igår hjälpte vi Jossans mormor och morfar att flytta hela dagen... som "Tack för besväret" fick vi en hel massa pengar.. Ehm.. det var väldigt snällt! :)

Idag var vi först förbi Jossans gamla kompis o drack kaffe framför Vassaloppet.. vem vann?!ehm.. haha! Nåväl, sen en sväng förbi de nyinflyttade innan vi åkte hemåt igen.. vi skulle bara förbi Stadium en sväng.. såg ett par käcka skor på internet vi ville kolla på... då hittade vi ett par andra skor istället.. Lila Nike - oooooooouuuuiiiiie! Tack för dem! Jossan köpte likadana.. eller ja, hon köpte svarta istället... Anway.. jossan skulle köpa löparbyxor så medan hon letade det hittade jag världens snyggaste bikiniöverdel... eeeeehhh.. ja, det är kanske lite väl långt till säsongen, men jag köpte den ändå! Jossans föräldrar har ju skaffat pool så det lär väl bli poolparty snart?! ;)

Väl hemma så kom jag på att jag borde skaffa lite böcker till skolan.. hittills har jag klarat mig utan en enda bok i skolan denna termin.. men det känns som om jag kommer bli avslöjad snart om jag inte får alla böckerna jag "Beställt men inte fått...." Hahahahahaha! Jag  beställde 4 böcker vi kanske borde ha.. 970.-.. fi faaan! Men så är det när man tar tag i sitt liv... ;) Slipper man springa på bibblan och sno böcker av klasskamraterna hela tiden dessutom! :)

Imorrn ska jag och Linda ut i Degis till våra knattar.. det är utedag o vi ska göra lite psykologiska experiment sen.. kan bli spännande! :-D

Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback