Vinnare av melodifestivalen är....



.... L O F F E ! ! ! !

Tveksamt om man kan vakna på ett bättre sätt.. ärligt alltså.. trots att klockan var innan 07 en fredagsmorgon.. jag hade blivit väckt av att de ville ha in en vikarie till en skola.. när jag hade tackat nej så hörde jag en arg röst brevid mig säga:
- Jag drömde precis att Loffe vann melodifestivalen! Precis när efterfesten skulle börja så låter din mobil så jag vaknar!!! *mummel mutter* Faaaaan....!!!!

Jag dör av skratt - mer eller mindre. Hallå, inte ens jag kan drömma nåt så sjukt! Dessutom så jagade jag all press och sa att JAG var Loffe matte... hahaha... men tyvärr gott folk så slutar det inte här.. nähä då! Loffe springer runt på scenen med sin pokal i munnen... (bara tanken får mig att fnissa...) han har dessutom kostym på sig.. och hög hatt! Hahahaha.. jag får nu ett stark behov av att klä ut Loffe i lite finkläder tills den "riktiga" finalen imorrn.. hahahaha...

Jossan var dessutom sur att när hon för en gångs skull var riktigt stolt över Loffe så var det en dröm hon vaknade ifrån... :P Jösses... Alcazar som blev tvåa bara i tävlingen var tydligen rasande... haha!

Som ni  hör är Jossan riktigt laddad inför imorrn! Får se om hon kan sova lite inatt trots alla förväntningar.. ochh om jag inte ber henne berätta om den fantastiska drömmen en gång till.. ;)
Puss!

K o m m e n t a r e r

Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback