Intrigerna tätnar!

Oj oj oj.. Jag tycker faktiskt om min klass på nåt konstigt sätt.. Det är väldigt många jag har svårt för men ändå tycker jag om att det är så vi är.. ehm.. typ! hahaha.. Sen tycker jag kanske inte att det är så schysst o sätta andra i skiten.. det kan man kanske göra så det bara drabbar en själv. Oh well.. Händelserik morgon kan man ju lugnt säga.. men man är åtminstonde godkänd! ;-) Roligt att två av killarna kommer in 20 min försent.. ehm... de skulle inte vara där förrän i eftermiddag! Hahahah! Humor på hög nivå! Jag har lånat en bok på bibblan också.. oj, så duktig jag är asså! Här ska det pluggas! *s*

Imorrn ska vi vara på dagis klockan 07... blir nog en tidigt kväll för mig idag.. hmm.. å andra sidan så har ju BigBrrother från -02 börjat... hahaha.. Det går 22.45 - 00.45... attans! ;)

Puss!

K o m m e n t a r e r
Postat av: chicy

okeej :)



va ska du göra idag?


Är det nåt du vill säga mej?

Namn:
Borde jag komma ihåg dej????

Din dyrbara mail:

URL:

Jorå, så ett ehhhh....:

Trackback